Zákaznický servis
MOŽNOSTI PLATBY
DOBÍRKOU
Nemusíte nic platit předem. Platíte hotově nebo kartou až přímo u dopravce.
HOTOVĚ / PLATEBNÍ KARTOU NA PRODEJNĚ
Za zboží můžete pohodlně zaplatit až u převzetí na prodejně.
PŘEVODEM
Platbu za objednávku můžete uhradit i převodem, ten trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží ale na tom, kdy částku pošlete.
Do platby uveďte jako VARIABILNÍ SYMBOL číslo své objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu).
MOŽNOSTI DOPRAVY
OSOBNÍ ODBĚR
Z DŮVODU VLÁDNÍCH NAŘÍZENÍ JE PRODEJNA UZAVŘENA,
BUDE SLOUŽIT POUZE PRO VÝDEJ E-SHOPOVÝCH OBJEDNÁVEK INDIVIDUÁLNĚ
PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ NA č. +420 775 488 098
OD 4.1.2021 BUDE VÝDEJNÍ OKÉNKO PO-PÁ 9:00-15:00
Děkujeme za pochopení
Až bude vaše objednávka připravena, pošleme vám SMS a vy si můžete vaši objednávku vyzvednout.
Zboží na vás počká 7 pracovních dnů, poté bude objednávka stornována.
Aktuální pracovní doba
PO - 09:00-18:00
ÚT - 09:00-18:00
ST - 09:00-18:00
ČT - 09:00-18:00
PÁ - 09:00-18:00
SO - 09:00-15:00
NE - 10:00-15:00
PPL
Doprava je za 119,- Kč. Zboží Vám přiveze kurýr společnosti PPL. Den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení. Pokud vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit. Kde se balíček nachází, můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.
Dobírku je momentálně z hygienických důvodů lepší hradit (pokud možno) platební kartou.
MOŽNOSTI VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNY ZBOŽÍ
Zboží můžete vrátit do 14dnů s garancí vrácení peněz na účet. V rámci předvánočních nákupů můžete zboží vyměnit až do 8.1.2021.
Kamenný obchod
Přineste zboží na naši prodejnu na adrese Krajinská 2, České Budějovice, kde zboží můžete vrátit nebo vyměnit za jiné. S výměnou Vám rádi osobně pomůžeme. Můžete si zde rovnou i vyzkoušet a vybrat nový kousek.
Zaslání na naši adresu
1. Zabalte zboží do stejného balíčku, ve kterém Vám bylo doručeno.
2. Přibalte vytištěný a vypsaný formulář pro vrácení. Ke stažení ZDE.
3. Zboží zašlete na naši adresu:
Diesel, Krajinská 2, 370 01 České Budějovice
Po kontrole vrácených položek Vám bude celková částka vrácena stejným způsobem platby, jaký byl použit při nákupu. V případě platby na dobírku, zadejte prosím Vaše bankovní údaje do přibaleného formuláře, abychom Vám peníze mohli poslat bankovním převodem.
Ujistěte se prosím, že všechny vrácené produkty jsou ve stavu, ve kterém byly odeslány. Poškozené produkty nelze vrátit. Vrácené zboží musí být nepoužité, nazašpiněné, v původním stavu se všemi visačkami, cedulkami a v originálním obalu. V případě nedodržení podmínek k vrácení zboží Vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, aby jsme produkty dali zase do pořádku. Z hygienických důvodů nelze vzít zpět spodní prádlo či plavky.
MOŽNOSTI REKLAMACE
Kamenný obchod
Přineste prosím zboží na naši prodejnu Krajinská 2, České Budějovice a my Vám rádi pomůžeme s reklamací osobně.
Zaslání na naši adresu
1. Zabalte čisté zboží do balíčku.
2. Přibalte vytištěný a podrobně vypsaný formulář pro reklamaci. Ke stažení ZDE.
3. Zboží zašlete na naši adresu
Diesel, Krajinská 2, 370 01 České Budějovice
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, zboží nevyměňujeme, ale v případě odstranitelné vady Vám ho můžeme opravit. Pošlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být reklamace uznána.
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Seznamte se s našimi Obchodními podmínkami.