Zákaznický servis

  MOŽNOSTI PLATBY  

DOBÍRKOU

Nemusíte nic platit předem. Platíte hotově nebo kartou až přímo u dopravce.

 

HOTOVĚ / PLATEBNÍ KARTOU NA PRODEJNĚ

Za zboží můžete pohodlně zaplatit až u převzetí na prodejně.

 

KARTOU ON-LINE 

Platbu zaplatíte platební bránou on-line pomocí společnosti ComGate. 

 

PŘEVODEM

Platbu za objednávku můžete uhradit i převodem, ten trvá zpravidla 1 pracovní den – záleží ale na tom, kdy částku pošlete.
Do platby uveďte jako VARIABILNÍ SYMBOL číslo své objednávky (najdete ho v potvrzovacím e-mailu).

 

  MOŽNOSTI DOPRAVY  

OSOBNÍ ODBĚR

Až bude vaše objednávka připravena, pošleme vám SMS a vy si můžete vaši objednávku vyzvednout.

Zboží na vás počká 7 pracovních dnů, poté bude objednávka stornována.

Aktuální pracovní doba

PO - 09:00-18:00

ÚT - 09:00-18:00

ST - 09:00-18:00

ČT - 09:00-18:00

PÁ - 09:00-18:00

SO - 09:00-13:00

 

PPL

Cena dopravy je 119,- Kč. Zboží Vám přiveze kurýr společnosti PPL. Den předem vám přijde e-mail a SMS s časem doručení. Pokud vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo e-mailem změnit. Kde se balíček nachází, můžete sledovat na www.ppl.cz. Zákaznická linka PPL je 840 775 775.

ZÁSILKOVNA

Cena dopravy je 85,-, v případě dobírky +20,-. Objednávku si můžete nechat doručit na více než 3000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna. O doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí. Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní. Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém v informačím SMS a mailu.

 

  MOŽNOSTI VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNY ZBOŽÍ  

Zboží můžete vrátit do 14dnů s garancí vrácení peněz na účet. 

Kamenný obchod 

Přineste zboží na naši prodejnu na adrese Krajinská 2, České Budějovice, kde zboží můžete vrátit nebo vyměnit za jiné. S výměnou Vám rádi osobně pomůžeme. Můžete si zde rovnou i vyzkoušet a vybrat nový kousek.

 

Zaslání na naši adresu

1. Zabalte zboží do stejného balíčku, ve kterém Vám bylo doručeno.

2. Přibalte vytištěný a vypsaný formulář pro vrácení. Ke stažení ZDE.

3. Zboží zašlete na naši adresu:

Diesel, Krajinská 2, 370 01 České Budějovice

 

Po kontrole vrácených položek Vám bude celková částka vrácena stejným způsobem platby, jaký byl použit při nákupu. V případě platby na dobírku, zadejte prosím Vaše bankovní údaje do přibaleného formuláře, abychom Vám peníze mohli poslat bankovním převodem.

Ujistěte se prosím, že všechny vrácené produkty jsou ve stavu, ve kterém byly odeslány. Poškozené produkty nelze vrátit. Vrácené zboží musí být nepoužité, nazašpiněné, v původním stavu se všemi visačkami, cedulkami a v originálním obalu. V případě nedodržení podmínek k vrácení zboží Vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, aby jsme produkty dali zase do pořádku. Z hygienických důvodů nelze vzít zpět spodní prádlo či plavky.

 

  MOŽNOSTI REKLAMACE  

Kamenný obchod

Přineste prosím zboží na naši prodejnu Krajinská 2, České Budějovice a my Vám rádi pomůžeme s reklamací osobně.

 

Zaslání na naši adresu

1. Zabalte čisté zboží do balíčku.

2. Přibalte vytištěný a podrobně vypsaný formulář pro reklamaci. Ke stažení ZDE.

3. Zboží zašlete na naši adresu

Diesel, Krajinská 2, 370 01 České Budějovice

 

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, zboží nevyměňujeme, ale v případě odstranitelné vady Vám ho můžeme opravit. Pošlete nám ho prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být reklamace uznána.

 

  OBCHODNÍ PODMÍNKY  

Seznamte se s našimi Obchodními podmínkami.